Zadbaj o swojąfigurę oraz piękno
Kategorie

Oferta zajęć

Aktywny Senior

Ćwiczenia o łagodnym charakterze z elementami ćwiczeń przeciwko osteoporozie. Przeznaczony jest dla osób w średnim wieku oraz tych, którzy do tej pory nie ćwiczyli lub byli mało aktywni sportowo. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy różne przybory mające na celu wzmocnienie kości, których gęstość z wiekiem maleje, przez co stają się podatne na złamania i urazy. Ćwiczenia fizyczne w wieku starszym skutecznie przeciwdziałają procesom starzenia się, wzmacniają siłę mięśni oraz poprawiają gibkość, równowagę i koordynację ruchów.

Aqua Aerobik

Bezpieczna dla kręgosłupa forma rekreacji. W trakcie zajęć wykorzystuje się elementy aerobiku do ćwiczeń w basenie, a ze względu na opór wody ćwiczenia są bardziej efektywne.

Jest to doskonała zabawa, połączona z pracą nad ciałem i kondycją.

Dla wszystkich, również osób z problemami kostno-stawowymi.

Ball&Shape

Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem dużych, średnich lub małych piłek. Zajęcia ujędrniają mięśnie całego ciała wspomagając rzeźbienie pięknej sylwetki. Ćwiczenia z piłką zapewniają ciału nowe, odmienne bodźce, nowe wyzwania. Dlatego zajęcia te są wskazane dla wszystkich osób, które chcą urozmaicić swój trening by wciąż robić postępy i widzieć kolejne efekty. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy skokowe.

Joga

W jodze ciało jest używane jako narzędzie do poszerzania świadomości i wyciszania umysłu. Metoda opracowana przez B.K.S Iyengara wyróżnia się wyjątkową precyzją. Każda część ciała wykonuje ściśle określoną pracę. Nie ma tu miejsca na dowolność.

Praktyka polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas. Ćwiczący stale docierają do granic swoich możliwości i przechodząc je osiągają postępy i terapeutyczne efekty. Wyjątkową cechą jogi Iyengara jest wykorzystanie licznych pomocy: koców, lin, kostek, pasków. Umożliwiają one doświadczanie dobroczynnego działania asan osobom o znacznych indywidualnych ograniczeniach. Szczegółowo opracowane pozycje leczą różne dolegliwości prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi.

 Brzuch, Uda, Pośladki

Są to zajęcia, które pozwalają spalić tkankę tłuszczową w problematycznych dla kobiet strefach, a także wzmocnić mięśnie i wymodelować sylwetkę bez ryzyka nadmiernego rozrostu masy mięśniowej. Zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Zajęcia ukierunkowane na modelowanie i wzmacnianie.

Dla wszystkich.

Płaski brzuch

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny (rozgrzewka), druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii.

Dla wszystkich.

Step&Shape

Trening z wykorzystaniem stepu. Wykonywane choreografie wpływają na poprawę pamięci ruchowej i koordynacji. Zajęcia są przeplatane ćwiczeniami wzmacniającymi nogi, brzuch a także ramiona. Doskonała zabawa i intensywna praca całego ciała.

Dla osób, które postawiły już pierwsze kroki na sali fitness.

Stop Cellulit

Są to zajęcia stworzone dla Ciebie, jeśli borykasz się z problemem cellulitu i nadprogramowych kilogramów. Na zajęciach STOP CELLULIT możesz się go pozbyć poprzez trening interwałowy, czyli przeplatania ćwiczeń wzmacniających i spalających.

Stretching

Napięcie, rozluźnienie i rozciąganie mięśni. Trening zwiększający ruchomość stawów, poprawiający elastyczność mięśni, eliminujący napięcia. Powinien być i jest niezbędnym dodatkiem po każdym intensywnego treningu.

Trwa od 5 do 10 min.

TBC Fit7

Ćwiczenia kształtujące całe ciało. Trening wzmacniający i wysiłek aerobowy w jednym przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję i wytrzymałość. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory.

Dla wszystkich

Zdrowy kręgosłup

Jak ważny jest zdrowy kręgosłup każdy z nas się przekonał, kiedy nasz największy stabilizator odmówi nam posłuszeństwa. Dlatego zapraszamy na zajęcia zdrowy kręgosłup mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.

 

Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Zajęcia zdrowy kręgosłup wykorzystują różnoraki sprzęt i nie tylko.

Ćwiczenia wzmacniają głębokie partie mięśniowe.

Zalety zajęć:

  • pomagają wyrobić prawidłową postawę
  • zmniejszają skutki przeciążeń narządu ruchu
  • uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie
  • poprawiają stabilizację kręgosłupa oraz stawów obwodowych

Zumba

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Zumba to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA.

Trening z użyciem swing stick

Jest to trening dla osób początkujących, które marzą o zgrabnej sylwetce, a nie lubią choreografii. W trakcie zajęć wykorzystywany jest przyrząd swing stick, dzięki któremu modelujemy całe ciało, a przede wszystkim mięśnie brzucha. Rozwija koordynacje ruchową i świadomość własnego ciała.
Ilość miejsc ograniczona.

Aeroboks

Jest to intensywny trening poprawiający wydolność oraz kondycję. Połączenie aerobiku ze sztukami walki. Idealny sposób na pozbycie się stresu, wymodelowanie sylwetki, zgubienie zbędnych kilogramów. Zajęcia dla osób, które lubią się zmęczyć, świetnie się przy tym bawiąc.

Trening funkcjonalny

Jest to jeden z najbardziej efektownych treningów spalający tkankę tłuszczową i jednocześnie wzmacniający wydolność serca i wytrzymałość organizmu. Masz zadyszkę biegnąc na autobus i jednocześnie marzysz o zgubieniu kilku kilogramów? To zajęcia dla Ciebie !  Połączenie ćwiczeń z dnia codziennego,  ujędrniają i modelują całe ciało.

Indoor cycling

Jest to trening grupowy na rowerach stacjonarnych pod okiem instruktora. Dzięki energetyzującej muzyce i jeździe na rowerze w grupie zajęcia są ciekawe i pozwalają spalić zbędną tkankę tłuszczową. Jest to zupełnie inny rodzaj zajęć niż tradycyjny fitness. Indoor cycling nie wymaga wyczucia rytmu, powtarzania skomplikowanych kroków. Jest to trening bezpieczny, w którym ryzyko kontuzji ograniczone jest do minimum, w dodatku nie obciąża stawów. Trening poprawia kondycję, wytrzymałość oraz jest niezwykle przyjemny !

Trampoliny

Trening składa się z kilku stałych części: rozgrzewka,cardio,wzmacnianie i rozciąganie. Trening na trampolinie zmusza do szybkich, cyklicznych skurczów. Przede wszystkim wzmacnia mięśnie, poprawia pracę układu sercowo- naczyniowego i stymuluje procesy trawienne. Ale równierz poprawia wydalanie toksyn z organizmu oraz poprawia pracę układu kostno-stawowego i koordynację ruchową. Na tych zajęciach wykonując odpowiednie ćwiczenia podczas skoków można stracić 1000 kcal, czyli zmniejszyć masę ciała. Duży plus jest zdrowotny tych zajęć, a mianowicie nie obciąża stawów, ani kręgłosupa.

Salsation Fitness                                                                                                         Salsation to zajęcia taneczno-fitnessowe, które umożliwiają kształtowanie sylwetki , a jednocześnie poprawiają kondycję psychiczną. Istotą treningu jest wykonywanie ruchów odpowiadających różnym stylom tanecznym tak, aby przekazać treść danego utworu muzycznegoi towarzyszące mu emocje. Jest to forma aktywności dla każdego, stanowi zestawienie elementów treningu funkcjonalnego i takich energetycznych stylów tanecznych jak na przykład salsa, samba, czy flamenco.

Tabata

Interwałowy trening metaboliczny , w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu podkręca metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej. Tabata to ćwiczenia składające się na trening  o niezwykłej intensywności , który wykonuje się przy obciażeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa wydolności anaerobowej jak i aerobowej, a co za tym idzie - zwiekszenie wydolności i wytrzymałości organizmu. W wyniku tego także spalanie tkanki tłuszczowej .

Copyright © 2011 KLUB FITNESS "Fit7". All rights reserved
ul. Leśmiana 1, 95-100 Zgierz
Projekt i realizacja: SINTE